top of page
לוגו שלי למירב2.jpg
חיפוש

אשת החודש - רינה אליהו


לפתיח

קבלו את אשת החודש שלי!


רינה אליהו, בת 56, נשואה, אם לשלושה וסבתא לחמישה נכדים. מטפלת בשיטת N.L.P ומאמנת רוחנית. אישה עוצמתית שמלמדת אותנו שאף פעם לא מאוחר לעשות שינויים בחיים וכיצד לחיות באושר אמיתי.




רינה היא מעגל אנרגטי מהלך, המפיץ אהבה וריפוי בכל רגע נתון. חיבוק אחד שלה יכול להטעין אותך לכמה ימים.

זו רינה, אישה עוצמתית, צנועה וענווה, אוהבת אדם, ויותר מכל אוהבת לעזור לכל אדם שתפגוש בדרכה ואפילו בשלט רחוק תשלח לו ריפוי ותאמינו לי, הוא יגיע..


היום רינה מרגישה שלמה עם עצמה ועם המראה שלה, היא מחוברת לעצמה יותר מאיי פעם ואף מרגישה חיבור אלוהי שנותן לה כוחות שמעולם לא היו לה.

היום היא נותנת ביטוי ליופי הפנימי שקורן ממנה ומספרת שלא כל חייה נהנתה מהנשיות שבה. היא עברה מסע ארוך כדי להגיע לתודעה הגבוהה שהיא נמצאת בה היום.


אותי סיקרן איך הפכה מילדה סגורה וביישנית לאישה עוצמתית, מלאת ביטחון, שמביאה את עצמה לקדמת הבמה, וסוחפת אחריה אנשים רבים דרך כוח הריפוי האנרגטי שבה.

יש חוויות טובות שבונות אותנו ויש חוויות מעכבות שישפיעו על חיינו שנים רבות. מזל שיש לנו את היכולת לקחת אחריות על החיים שלנו ולעשות תיקון.


חוויה שהשפיעה עליה במיוחד התרחשה כשהייתה בת ארבע, בתקופת מלחמת ששת הימים. נעוצים בזיכרונה הימים והלילות במקלטים, איימת הפגזים, איך אחיה הגדול והיא עלו לגג וצפו בפגזים שחלפו מעל. מאותו הרגע רינה נתקפה בפחד משתק ומאז הפכה לילדה מגמגמת, פחדנית ושקטה.

היא המעיטה להשמיע את קולה כי התביישה שידעו שהיא מגמגמת.

חוסר הביטחון ליווה אותה עד גיל ארבעים, רק אז משהו התעורר בה ורצה לפרוץ החוצה, ואז בפעם הראשונה בחייה רינה החליטה לצאת לעבוד. תמיד הקפידה לצאת בלבוש מהודר ומאז היא התחילה לגלות את עצמה, את יכולת המנהיגות שבה ומהר מאוד השתלבה בתפקיד ניהולי בכל מקום שעבדה.

לפני שלוש שנים, שמעה קול פנימי שקורא לה, שהנשמה שלה מבקשת להיות במקום אחר. מאז רינה התחילה בתהליך רוחני שכלל לימודים תודעתיים כמו תטא הילינג, ריפוי רוחני ומדיטציות. אז היא גילתה כמה כוח יש בתודעה שלנו, ומאז הפכה זאת לדרך חיים.

כך הפכה מאישה סגורה חסרת בטחון שלא מעיזה להשמיע את קולה, לאישה בטוחה בעצמה, שיש לה מסרים חשובים להעביר לעולם, אותם מעבירה דרך כתיבת שירים מופלאה שם מבטאת את עצמה בדרך יצירתית. רינה מבינה שזה הייעוד שלה בחיים, לעזור לאנשים לסלול את הדרך לחיים קלים וטובים יותר. היא מאמינה שאין סבל בעולם וטוענת שהאדם בוחר לחיות בסבל ושאנו אלו שיוצרים את המציאות שלנו.


לאחר 15 שנים כעובדת שכירה, החליטה רינה להתמסר באופן טוטאלי לייעוד שלה כמטפלת, אזרה אומץ והפכה לעצמאית בפעם הראשונה בחייה. פתחה קליניקה ומאז ממשיכה ללמוד ולחקור את נפש האדם כדי לקבל עוד כלים לעזור לאנשים.


רינה הגיעה אליי לסטודיו ורגע לפני שנכנסנו ביקשתי שתבחר שני קלפים: בקלף הראשון בחרה ב"הרמוניה" כי בעבר היא הרגישה חצויה כי לא הגשימה את עצמה בגלל שהיה לה חשוב לשמור על ההרמוניה המשפחתית.

קלף הפנטזיה שבחרה הוא: "לצעד הבא" כי תמיד היא בשאיפה הלאה, לפיתוח עצמי ועסקי.


לכבוד יום הצילומים הלבשתי את הסטודיו בלבן, כדי לחבר את רינה למקום הרוחני והנקי שכלכך מדוייק לה. את הסטיילינג תכננתי למינימליזם של ג'ינס וחולצה לבנה שידגישו את הרוח הצעירה שבה ואת הפשטות והצניעות שבה. היה לי חשוב לתעד את רינה ברגע של חיבור דרך מדיטציה – לצורך כך התאמתי לה שמלה ירקרקה מעט שקופה בגוון של מי מעיין צלולים, וסרט שיהיה קשור לראשה המסמל את החיבור לבורא.


רינה הגיעה יפה ועוצמתית, עם עיניים בורקות וראש אדום, נתנה לי את החיבוק המטעין ומשם נכנסנו לסטודיו. בניגוד לצילומים אחרים, לא היו ריקודים. הפעם הנשמות שלנו יצאו במחול אנרגטי שגרמו לציפור שבי לעוף ולהאמין שאנחנו יוצרים את המציאות הטובה שלנו.

נשים אהובות, אני מאושרת שרינה משתתפת בפרוייקט המיוחד הזה כי רינה היא ההשראה שאף פעם לא מאוחר לעשות שינוי חיובי בחיינו ושיש לנו את הכוח ליצור מציאות חדשה וטובה, אם רק נבחר בכך.


קרן נוטלס - מלווה נשים לשינוי חיובי באמצעות צילום.

מנחה סדנאות לעוצמה נשית.




פוסטים אחרונים

הצג הכול
Image by Joanna Kosinska
Image by Joanna Kosinska

הסדנה 
נשיות פורצת דרך העדשה 

לראות את עצמך באור חדש

Image by Joanna Kosinska

קרן נוטלס צלמת נשים

יד חרוצים 18, קניון ישראל תלפיות, ירושלים 

kdesign36@gmail.com | 052-8618737

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page