top of page
לוגו שלי למירב2.jpg
חיפוש

אשת החודש - מירב ונונו


קבלו את אשת החודש שלי!


מירב ונונו, בת 46, ממודיעין. נשואה ואם לשלושה.

יזמית בנשמה, בעלת סוכנות למיתוג ושיווק עסקים. יבואנית.

אישה השראה, שהחליטה לחיות את תשוקותיה.

ובשביל הנשמה:מתנדבת כמנטורית ליזמיות בתחילת דרכן



יש נשים שגורמת לי להאמין שיש לי כנפיים, שאין דבר בעולם שארצה ולא אוכל להגשים..

מירב ונונו היא אחת מהן, כשהיא מסתכלת עלי עם עינייה החכמות מלאות האש, ואומרת לי "בטח שתצליחי", משהו בתוכי מאמין לה.

כמה טוב שיש נשים כמו מירב, שאחד המיזמים הגדולים שלה, הוא להצמיח כנפיים לנשים שחולמות לעוף!


מאוד סיקרן אותי לדעת מה בנה ועיצב את אישיותה הנפלאה. אישה כריזמתית, יזמית פורצת דרך, אישה מלאת תשוקה לעשייה מרובה, עם אמונה בלב שתוכל להגשים כל חלום.

ומהיכן היא מוצאת את הזמן לכל זה..?


חזרנו לסיפור ילדותה.

מירב נולדה בירושלים, בת בכורה מבין שלושה ילדים.

ילדה שמחה מלאת אנרגיה, שאהבה לקרוא המון ספרים. בזכות הדימיון המפותח שלה, היתה מציירת, ומדמיינת את חייה כשתהיה גדולה ועצמאית, איך תגשים כל חלום שתבחר.

הוריה היו אנשי עבודה חרוצים, בעלי מוסר עבודה גבוה. שדאגו לגדל את ילדיהם בשפע ובביטחון.

את ההשראה לעצמאות קיבלה מאביה, היא זוכרת איך בחופשות מביה"ס היתה יושבת בחנות שלו, במשך שעות, מתבוננת בו ולומדת איך הוא עושה ביזניס.

להוריה של מירב היה חשוב שהיא תהיה ילדה טובה, ממושמעת ומוצלחת. לא היה מקום לחלומות, וכמובן שלא לממש כל תשוקה שעלתה בה.

מירב חשה בילדותה, קושי מתמיד עם העובדה שלא איפשרו לה לעשות את כל מה שרצתה. הציפיות של הוריה הפכו אותה לילדה מרצה.


מירב לא שוכחת את המקרה המאכזב כשהיתה בת 10. כשהיא וחברותיה החליטו בהתלהבות ללכת לאודישנים של חוג ריקוד. היא זוכרת איך ביקשה שוב ושוב מהוריה ללכת לאודישן, והם מסיבותיהם החליטו שהיא לא תלך. התמונה של הילדה, שעומדת מוכנה עם התיק, ומחכה שיקחו אותה לרקוד, השאיר בה זיכרון של אכזבה קשה, על כך שלא נתנו לה לחוות את מה שליבה ביקש.. ושוב החזירו אותה למשבצת של: תהיי ילדה טובה ותקשיבי להורים שלך.


מירב זוכרת את הבחירה הראשונה שלה כנערה, כשהחליטה ללמוד במכללת בזק. זהו תיכון שונה, עם דרישות גבוהות, ללימודי אלקטרוניקה ומחשבים. מכשירים בו את התלמידים לעבודה עתידית בבזק.

מירב הרגישה שבחירתה היתה נכונה, שהלימודים במכללה תרמו להתפתחותה ועיצבו את אישיותה עד היום.

המכללה סללה לה את הדרך לשירותה הצבאי בחייל הקשר, בתפקיד טכנאית תקשורת. שירותה הצבאי זכור לה כחוויה קשה. התחושה שלוקחים לה את החופש, מקצצים לה את הכנפיים בלתי נסבלת עבורה. מירב יודעת, שבמקום שאין לב ואהבה היא נובלת.


עם שחרורה מצה"ל היא חווה בפעם הראשונה חופש אמיתי.

וכשנה לאחר שחרורה מצהל החלה לעבוד בבזק. הארגון לא התאים למירב בשום צורה, היא הרגישה שזה לא המקום הנכון לה. כעבור 11 שנה היא החליטה שהיא לא מוכנה יותר לקום כל בוקר ולסבול, ויוצאת לדרך חדשה.

ואז כשהיא רק בת 31, נשואה, אם לשלושה ילדים, מחוייבת לתשלום המשכנתה היא מקבלת מאביה נזיפה קשה, על זה שעזבה עבודה מסודרת, ובמשך חצי שנה אביה לא דיבר איתה. אך הפעם מירב עמדה על שלה, היא כבר הרגישה אישה בוגרת שיכולה לקבל החלטות בעצמה.

ומשם היא יוצאת לראשונה בחייה לעצמאות.


מירב בוחרת בתחום הנחיית קבוצות.

שם לראשונה, היא חווה את הקושי והבדידות המקצועית בלהיות עצמאית.

אז, לפני שהיו קיימות הרשתות החברתיות, היא לא יכולה להכיר עוד עצמאים שמתמודדים עם אותם קשיים ואתגרים. ולכן החליטה להמשיך בחיפוש אחר המקום המדוייק לה.

עד שהגיעה הצעה מפתה, לעבוד כשכירה בחברת שסטוביץ, ששילבה בין שתי אהבותיה, תחום הדרכה והביוטי.

מירב עבדה בחברה במשך עשר שנים מדהימות, שנתנו לה מקפצה גדולה מבחינה אישית ומקצועית.

היא התחילה לעבוד כמדריכה במותג הקוסמטיקה, והתקדמה להיות מנהלת ההדרכה של החברה.

היא יזמה פרוייקט חדש בחברה, ופיתחה קטגוריה חדשה של בשמי נישה.

שנתיים אחרי שהבינה את היכולת העצומה שלה בהקמת פרוייקטים עבור מישהו אחר, היא מבינה שהיא יכולה לעשות זאת גם עבור עצמה. ושוב היא מחליטה לצאת לעצמאות. אך הפעם ממקום בטוח יותר. צעד אחר צעד החלה לסלול את הדרך.


למירב היה מאוד חשוב להעביר את התובנות שקיבלה מניסיונה לנשים יזמיות בתחילת דרכן.

ולכן, כבר מעל לשלוש שנים שהיא מתנדבת בעמותת "יוזמות עתיד" כמנטורית, היא מלווה יזמיות בדרך להצלחה. היא מטמיעה בהן את האמונה, שהן יכולות לעשות ולהצליח בכל. כי כל מה שדרוש מעצמאית להצליח זה: חריצות, עקביות, התמדה ורצון גדול.


מתוך נסיונה האישי, והקושי שחוותה כעצמאית, שוב מתעורר במירב יצר היזמות, והיא מחליטה להקים פרוייקט נוסף.

שיסייע ליזמים ועצמאים בתחילת דרכם. היא מקימה ברשת את קהילת "המשרד" קבוצה תומכת, שתיתן מענה בכל הנושאים הנוגעים לעצמאים ויזמים, ובעיקר להפיח את תחושת הבדידות בתחושה של יחד.


ובעקבות התשוקה שהלכה וגברה עם השנים, הקימה מירב לפני כשלוש שנים, סוכנות למיתוג ושיווק חברות קוסמטיקה וביוטי בשם LYP (leave your patients ( שם הסוכנות נולד מתוך הכמיה שבה לחיות את תשוקותיה. כי כשיצאה לעצמאות בפעם האחרונה, הבטיחה לעצמה שהיא הולכת לחיות את התשוקות שלה ואת מה שעושה לה טוב.

אך לא הכל ורוד. מירב משתפת גם את הקשיים שהיו בדרך, את התקפי החרדה שחוותה בתחילת הדרך, מתוך דאגתה למצב הכלכלי, היא הבינה שזה לוקח זמן לבנות עסק..

כל הזמן הזכירה לעצמה שהיא לא יכולה להיות בלחץ, והוא לא יועיל לה. ולכן הקפידה על נטרול הפחד בכל דרך, כגון: יוגה, מדיטציה, תזונה נכונה. ואף הקפידה להיות בסביבת אנשים תומכים, שהאמינו בה.


לאחרונה מירב משקיעה במיזם חדש, היא החלה ליבא בעצמה מותגי בישום, ואף פתחה חנות אונליין ייחודית, בשם "ארטיזנוס" השם נולד מאהבתה לאמנות ולתחום הבישום שעבדה בו בעשור האחרון.


היום מירב אישה המחוברת לנשיות ולעוצמה שבה.

במהלך השנים היא הבינה שהיא לא צריכה לחכות להערכה או לאישור מהסביבה, מספיק שהיא מעריכה את עצמה. היא למדה להשקיט את הרעשים של אנשים שלא אוהבים או מקבלים את דרכה. וכשהיא שלמה עם עצמה, ועושה מה שטוב לה, נפתחים בפניה מסלולים חדשים.

מירב נמצאת כל הזמן בתהליך של חקירה וגילוי עצמי, לפני כל אתגר עולה בה בשאלה האם היא מסוגלת לעמוד בו, ומיד היא משכנעת את עצמה שהיא בהחלט יכולה.

למרות שיש עוד דברים ברשימה שעדיין לא היה לה האומץ להגשים.





שלב בחירת בקלפים הגיע.

את הקלף שמסמל עבור מירב תקופה מורכבת מהעבר היא בחרה "מותחת קו" - המסמל עבורה את קו הגבול שהיא מתחה כשהיתה צריכה לנטרל ההערות והרעשים החיצוניים שהפריעו לקול הפנימי שלה.

ואת קלף "הפנטזיה" בחרה: "הסטייל שלי" - מתוך המקום הבטוח שבו היא נמצאת היום. ללא חשש: מה יחשבו, ומה יגידו.. היום היא מרגישה משוחררת לחלוטין להיות ולעשות כל מה שחפץ ליבה.


לכבוד יום הצילומים, הכנתי את הסטודיו בשני רקעים, האחד בלבן שיבליט את האישה העוצמתית שהיא, והשני שחור, שקט ונטול רעשים, שיאפשר למירב להתחבר לשקט הפנימי שלה, לעוצמת הנשיות החושנית שבה. ולסיום, פיזרתי בסטודיו את אבקת האהבה שלי, כי במקום שיש אהבה – מירב פורחת.

את הסטיילינג התאמתי לאישיותה, בשמלה משוחררת ירוקה, המסמלת את הצמיחה המתמדת שלה כאישה וכיזמית. ולסשן השני התאמתי לה בגד שחור שיבליט את הנשיות שבה, כדי לאפשר לה להיות במקום שתמיד רצתה - להגשים כל תשוקה שעולה בליבה.


יום הצילומים של מירב הגיע!

היא הגיעה לסטודיו יפה ונרגשת, בשמלה ירוקה ועיניים נוצצות. וכן, גם אני התרגשתי..

ולצלילי מוזיקה קיצבית, היא החלה להשתחרר מולי ולנוע בטבעיות. רציתי לתעד את העוצמה והיופי שבה. אבל יותר מכל, רציתי לתעד את המעוף שבה. תוך כדי שיערה המתבדר ברוח, יכולתי להרגיש שהיא עפה כציפור, ומה שביקשתי בשבילה זה, שכאשר תעלה בה תשוקה לחלום חדש, תמיד יהיה בה האומץ להגשים כל חלום.


נשים אהובות, כל אחת מאיתנו נולדה עם כנפיים, אך לא כולנו מעזות לעוף..

את מוזמנת אלי לסטודיו, לחוויה שתגרום לך להאמין שגם את יכולה להגשים כל חלום ולעוף!


קרן נוטלס – מלווה נשים לשינוי חיובי באמצעות צילום.

מנחה סדנאות לעוצמה נשית.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Image by Joanna Kosinska
Image by Joanna Kosinska

הסדנה 
נשיות פורצת דרך העדשה 

לראות את עצמך באור חדש

Image by Joanna Kosinska

קרן נוטלס צלמת נשים

יד חרוצים 18, קניון ישראל תלפיות, ירושלים 

kdesign36@gmail.com | 052-8618737

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page